救いの泉

 見よ、神は私の救い

 私は信頼して、恐れない。

 主こそ私の力、私の歌。

 私の救いとなってくださった。

 あなたがたは喜びのうちに

 救いの泉から水を汲む。

   イザヤ  12 : 2 - 3(聖書協会共同訳)

 

God  is  my  savior ;

      I  will trust  him  and  not  be  afraid.

The  Lord  gives  me  power  and  strength ;

      he  is  my  saivior.

As  fresh  water  brings  joy  to  the  thirsty,

      so  God's  people  rejoice 

      when  he  saves  them.

                                         Isaiah  12 : 2 - 3

 

            紅葉(もみじ)