神に立ち帰る

 私は彼らに、

   私が主であることを知る心を与える。

 こうして、彼らは私の民となり、

   私は彼らの神となる。

 彼らは心を尽くして

   私に立ち帰るからである。

             エレミヤ書  24 : 7

           (聖書協会共同訳)

 I  will  give  them  the  desire 

          to  know  that  I  am  the  Lord.

 Then  they  will  be  my  people,

          and  I  will  be  their  God,

 because  they  will  return  to  me 

          with  all  their  heart.  

                                         Jeremiah  24 : 7

 

            さくらん