主は羊飼い

 私の羊は私の声を聞き分ける。

 私は彼らを知っており、彼らは私に従う。

 私は彼らに永遠の命を与える。

 彼らは決して滅びず、

 また、彼らを私の手から奪う者はいない。

    ヨハネによる福音書 10 : 27 - 28

          (聖書協会共同訳)

My  sheep  listen  to  my  voice ;

      I  know  them,  and  they  follow  me.

I  give  them  eternal  life,

      and  they  shall  never  die.

No  one  can  snatch  them  away  from  me.

                                   John  10 : 27 - 28

 

                                         ワスレナグサ